ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 30 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بازی81

امشب بعد از پارک یه مسیر کوتاه پیاده اومدیم با دردونم   چونان اب بر سرم یخ زد که تا مغز استخونم ترکید همیشه پیاده روی های ۵دقیقه ای واسه من و ماهرخم ۲۵ دقیقه طول میکشه به زمین و آسمون و ماه و مهتاب،نقاشی های رو دیوار،ویترین مغازه ها، تا بند کفش مردم کار داریم واللا بخدا در ادامه ی ماجراجوییمون سایه بازی شروع کردیم درمورد سایه ها، شکل سایه ی هر چیز و اندازه و رابطه سایه با نورو... صحبت کردیم البته وسطاش خاک بازی ر هم دریابین داشتم در مورد اندازه سایه خودم و ماهرخ باهاش حرف میزدم خواستم بفهمه که سایه من بلند تره وقتی هردو کنار هم هستیم امااگه بره جلوتر از من سایش از من بلندتر میشه ا...
29 شهريور 1393

یه باغ سادگی

یه جمعه خوب دیگه مهمون هوای پاک شدیم   صبحی تازه ،نفسی عمیق زرشک وحشی ترش (بقول دخترم:گوشواره) بفرمایید آلو یه عکس،یه خاطره،سهم من از لبخند تو با قابی از کوههای بلند،پس زمینه ی سبز دره ،ابی بی منت آسمان سایه تو،تک خوشه ی زندگی من ،کنار سنگ سخت چه لطیف نازش میکنی    بهار آغوش باز مترسک عرق شرم بر پیشانی دهقان نشاند تمام زمستان فراموشش کرده بود     این دوست داشتن است این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد او درون دل من جای باز کرده است کود...

علی برات زاده صدرنشین مسابقات «آدیداس» / آلمان

مسابقات سالانه سنگ‌نوردی جام «آدیداس» که طی روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می شود، دور مقدماتی رشته «بلدرینگ» را با صدرنشینی «علی برات زاده»  قهرمان سنگ‌نوردی ایران و نفر چهل و پنجم جهان در رقابتهای مونیخ آلمان، به پایان رساند. در این دور مجتبی خدایی در رده ۲۷ و امیر نوری در رده ۳۳ قرار گرفتند.نیمه نهایی و فینال این رقابتها فردا برگزارخواهد شد.برای علی برات زاده آرزوی موفقیت داریم. داداشم امیدوارم موفق باشی و دست پر برگردی   منبع : http://msfi.ir/archive/news-archive/4970-2014-09-19-14-27-03 ...
28 شهريور 1393

آسمانش آبی تر

آقا دلـداده ات این روزها حال خوبی ندارد ... لطفا نگاهش کن ... خوب میداند رو سیاه ست اما ، کجا رود ؟ وقتی ... جز شما مهربانتر سراغ ندارد   میرفتم حرم   از بچگی حال خوبی داشت هنوزم داره توبچگی یــجـور دیگه کیف میکردم، خـبر از حاجت مردم نداشتم فک میکردم ته ته مریضیا سرماخوردگیه یه سلام میدادم از رو ادب میدویدم تو صحنش دنبال کفــتراش،دراز میکشیدم و تو زردی ایوون طلاش غرق میشدم منتظر بودم شیپور اذان بزنن ، دنگ دنگ ساعتش میشمردم خبر از دل شکسته آدما و اشک مادرا نداشتم الانم حرم حال خوبی داره ؛نه! ...

[عنوان ندارد]

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خبرای خوب پشت سر هم  اینترنتمان دارا شد چونان از چاله گودال در آمد که هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ بر بلندای کوه های هیمالیا نشسته و بر ما لبخند نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاز میزند راه بر نوشتنمان باز شد بیش از ۷۰ درصدمان آپدیت شد کلا نو شدیم گویی دوباره متولد شدیم به به که هیچچ کس شادتر از اکنون من نیست بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله ...
23 شهريور 1393

بازی80

ماهیگیری زیاد میکردین اما تو خشکی نمیدونم چرا بفکرم نمیرسید که تو ظرف آب شبیه سازی کنم و این طوری شاید به ماهرخ م بیشتر خوش بگذره اب ریختیم و کمی رنگ انگشتی ماهرخ خوشحال شد از اب اما وقتی اب ر ابی دید ذوق کرداااااااااااااااااااااااااااااااااا عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم مامانت بی ..... دیگه چه میشه کرد   بعد تر که عذاب وجدانم راحتم نمیزاشت واسه جبران یکارایی کردم ماهی درست کردم با اسمش نمیدونم اما واسه عایق بین در و پنجره استفاده میشه از لوله فروشی خریدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عکس ماهی کشیدم رنگیدم بریدم گیره زدم و ماهرخم خواست انجام بده اما قیچی کردنش واسش سخت بود...
15 شهريور 1393

بازی 79

ماهرخ علاقه زیادی به استفاده از وسایل برقی داره گفتیم منعش نکنیم تنهایی مشکلی درست نکنه به کنجکاوی و خواستش احترام گذاشتیم و با کمکش زردچوبه و ادویه سیاه پودر کردیم وقتی دستگاه میلرزید دوست داشت و سرش روی خوردکن میزاشت و به به ادودیه و زردچوبه ها ر بو کشید و بینیش سوخت آب هویج گرفت قربونت که وقتی تمرکز میکنی زبونت میزاری بین لبات بعد از سر کشیدن آب هویج بادکنک به کمرش بستیم و یکم ماشین عروس شد و راننگی کرد خواستیم دخترمان از هر دو دست استفاده کند دنبال بازی هایی هستم که هر دو نیم کره را درگیر کند لطفا راهنمایی کنید ...
12 شهريور 1393

کوهنوردی

جمعه خوبی بود خیلی خوب اول ترش بخاطر صبح زودی که مهمان هوای پاک بودیم دوم ترش بخاطر صبحانه ای که کنار رود خوردیم و مهمان صدای آب بودیم سوم تر بخاطر سنگهایی که سایه بر ما ساختن و کوه هایی با دیواره هایی بلند و رودی زلال که صدایش همان آرامش هوای پاک صبح را داشت ماهرخ و ثمین کوچکمان پای بر آب انداختن گرما را از خود دور ساختن شادی را بر ما روان ارامشی که از ابی اسمان گرفتم کمتر از ارامشی بود که از لبخندت میگیرم من با تبسمت از آبی آسمان هم بالاتر میروم بالا تر از ابرها ...     امید دارم استقامتت در روزهایی که در پیش داری از کوهای بلند بیشتر باشد ارامشی برایت ارزو دارم ابی تر ...
9 شهريور 1393

[عنوان ندارد]

مطلب بصورت موقت و بدون نمایش در وبلاگ ثبت شده است روزی کودکی از مادرش پرسید: خدا چه می خورد؟ چه می پوشد و در کجا خانه دارد؟ مادر با مهربانی گفت: خدا غصه ما را می خورد گناه ما را می پوشد و در قلب ما خانه دارد. http://www.behtoys.com/game-introduction/item/198-هزارتو-لیزر کلی بازی